Ловкие Манёвры
Вы можете отметить Стресс, чтобы переместиться куда угодно в пределах Далекой дистанции, не совершая при этом Бросок Проворности.
Кость
Кость является доменом скорости и тактического мастерства. Люди, исповедующие этот домен, обладают сверхъестественным контролем над своими физическими способностями и умением предсказывать действия других в бою. Кость дарует своим приверженцам несравненное понимание тела и его движения в обмен на усердные тренировки.
0
Ловкие Манёвры
Вы можете отметить Стресс, чтобы переместиться куда угодно в пределах Далекой дистанции, не совершая при этом Бросок Проворности.
Умение
1
Неприкасаемый
Пока эта карта находится в вашем Инвентаре, добавьте половину показателя Проворности к Уклонению, округляя вверх.
Умение
1
Я Вижу Все
Когда вы становитесь целью атаки, пришедшей из-за пределов Ближнего Боя, отметьте Стресс, чтобы увеличить ваше Уклонение на d4 для этой атаки.
Умение
1
Стратегический Подход
После завершения продолжительного отдыха поместите на эту карту количество жетонов, равной вашей характеристике Знаний, с минимумом 1. Когда вы перемещаетесь в диапазон Ближнего Боя к противнику и совершаете против него Бросок Атаки, вы можете потратить один жетон, чтобы выбрать одну из опций ниже.
Когда вы начинаете продолжнительный отдых, очистите все неизрасходованные жетоны.
Умение
1
Импульс
If you have an ally in close range of you, mark a Stress to boost off of them and into the air to perform an aerial attack at an enemy within far range. You have advantage on the attack, add 1d10 to the damage, and end your action in melee range of the target.
Умение
1
Перенаправление
When you successfully evade an attack coming from beyond melee range, you may roll a number of d6 equal to your proficiency. If any roll a 6, mark a Stress to redirect the attack to instead damage an enemy within very close range of you.
Умение
1
Знай Своего Врага
When observing a creature, you can make a Instinct Roll against the target. On a success, spend a Hope and ask the GM for two of the mechanical specific options about the target from the following options:
On a success, you may also mark a Stress to remove one Fear from the GM’s Fear Pool.
Умение
2
Bone Touched
When a majority of the domain cards in your loadout are from the Bone domain:
Умение
3
Breaking Blow
When you make a successful attack, you may mark a Stress to make the next successful attack against that same target do an additional 2d12 damage.
Умение
3
Wrangle
Make an Agility Roll against all enemies close to you. You may spend a Hope to move any enemies you are successful against to any position within close range.
The Agility Roll does not contribute a token to the action tracker.
Умение
1
On the Brink
When you have one Hit Point remaining, any damage below your Major Threshold is ignored.
Умение
3
Splintering Strike
Spend a Hope and make an Attack Roll against all enemies in your weapon’s range. On a success against any targets, once per long rest, you can choose to distribute this damage however you wish between any enemies you are successful against. On each enemy you apply damage to, roll an additional damage die and add its value.
Умение
1
Deathrun
Spend 3 Hope to run an open path through the battlefield and make an Attack Roll against all enemies within weapon range along your path. Of your successful targets, choose the order in which you deal damage. For the first, roll your weapon damage at +1 Proficiency. Then, remove one die from your pool and deal the remaining damage to the next target in descending order until you’re out of damage dice or enemies.
You cannot target the same creature more than once.
Умение
1
Serenity
After you successfully evade an attack, you may clear a Stress. If you successfully evade an attack and have no Stress to clear, instead gain a Hope.
Умение